vrijdag 25 januari 2019

Bidden voor je partner



















Je leven met iemand delen.
Het is een heel menselijk verlangen.
Wanneer je geen partner (meer) hebt,
kun je dit als een groot gemis ervaren.
Wanneer je getrouwd bent, neemt je partner
meestal een belangrijke plaats in je leven in.
Hij of zij is je dierbaar en betekent veel voor je.

Wanneer je christen bent en getrouwd,
is het dan ook terug te zien in je gebeden
dat je partner belangrijk voor je is?
Bid jij geregeld voor je geliefde?
Bid jij dat God voor je partner zal zorgen?
Bid jij dat God Zijn werk in hem of haar wil doen?
Bid jij dat je een goede partner voor hem of haar zult zijn?
Bid jij dat God jullie huwelijk wil zegenen?
Of schieten zulke gebeden er vaak bij in?

Bidden voor je partner.
Ik nodig je uit om dat regelmatig te doen.
Misschien wil je dat wel graag,
maar vind je het lastig om te doen.
Je weet niet goed wat je moet bidden.
Wat zeg en vraag je dan aan God?
Of het lijkt je wel wat, maar ja, je bent het niet zo gewend.
Na één of twee keer bidden blijft het er ook weer bij.

Het Gebedenboek voor echtparen
geschreven door Stormie Omartian
kan je in die situaties op weg helpen.
Het boekje is een bundeling met allerlei gebeden
die je als man of vrouw voor elkaar kunt bidden.
Het geeft je voorbeelden van hoe gebed
voor je man of vrouw eruit zou kunnen zien.
Zodat je geïnspireerd wordt om in dat spoor verder te gaan.

Bidden voor je man of vrouw is zo waardevol.
Jullie zullen beiden daar de zegen van mogen ervaren.
Door gebed betrek je God bij jullie huwelijk.
Jouw gebed draagt bij aan een sterkere huwelijksband.
Ontdek de kracht en rijkdom van gebed.
Gebed kan veel voor je huwelijk betekenen.
Bidden voor je partner? Ga het doen!

Ik wil eindigen met een gebed uit het genoemde boekje
Heer, help me een goede vrouw (man) te zijn.
Ik besef maar al te goed dat ik U daarbij nodig heb.
Neem mijn egoïsme, ongeduld en prikkelbaarheid
en verander ze in vriendelijkheid, geduld
en de bereidheid alles te verdragen.
Neem mijn verkeerde emotionele gewoonten
en mijn verkeerde denkpatronen weg,
mijn onbewuste reacties, mijn grove arrogantie
en de neiging mezelf te beschermen.
Maak mij geduldig, vriendelijk, goed,
trouw en zacht, en geef mij zelfbeheersing.
Help mij om zo een goede vrouw (man)
voor mijn man (vrouw) te zijn. Amen.


Hartelijke groeten vanuit de SpiegelRuimte,

Hillie Snoeijer
(Psycholoog en Relatiecounselor)

SpiegelRuimte - Praktijk voor Persoonlijke Groei en Relatieverbetering
Wier 8, 9953PK, Baflo
Tel. 0595 - 422431
www.spiegelruimte.nl


Je kunt mij ook vinden en volgen op Facebook:
https://www.facebook.com/Spiegelruimte/
  

https://www.facebook.com/Leefjegeloof/ 
----------------------------------------------------------------------------------------------
BOEKENTIP JANUARI 2019 : 
Voor de maand januari heb ik een aantal boeken voor jou geselecteerd die je kunnen helpen in je persoonlijke ontwikkeling. Het boek Happy Life 365 richt zich op jouw manier van denken, het boek Negatief Zelfbeeld wil je helpen je negatieve manier van denken over jezelf te doorbreken en een genuanceerder zelfbeeld op te bouwen. Kijk gerust verder rond op de site van BolCom voor andere boeken of producten die je interesse hebben.


 Boeken bestellen? Ik ben partner van Bol.Com. Voor ieder boek/product  dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, ontvang ik een deel van de verkoopopbrengst.
Bestel je boeken via mij en gun mij zo een extraatje.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

  1. Ik ben onder de indruk van het goede werk van DR SUNNY. Dit overkomt mij echt. Ik heb mijn ex-man terug. Mijn naam is Sonia Adriaan. God heeft deze man inderdaad gebruikt om mijn situatie te helpen. Luister alstublieft naar mijn woorden als u op zoek bent naar een spreukenmaker om u te helpen, neem dan contact op met Dr. Sunny. Hij is de beste spellcaster die je vandaag kan helpen. Twee jaar geleden hadden ik en mijn man een enorme ruzie die tot onze scheiding leidde. Het was een hel voor mij en mijn zoontje dat we naar een andere stad moesten verhuizen. Ik werd een alleenstaande ouder. Ik heb pas ongeveer een week geleden contact opgenomen met Dr. Sunny toen ik hem over mijn situatie vertelde en hij zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken en ik voldeed aan zijn procedures en hij deed zijn werk. Binnen twee dagen kwam mijn ex-man bij mij terug. Het gebeurde op een dinsdagochtend toen ik van thuis (mijn ouders) een telefoontje kreeg dat hij naar mij op zoek was. Ik accepteerde dat hij naar mijn huis kwam en bood mijn excuses aan terwijl ik voor onze zoon knielde. Ik wist meteen dat deze man mij geholpen heeft. Ik ben een heel gelukkige vrouw met alles wat er in mijn leven is gebeurd. Als je contact wilt opnemen met een spellcaster, ontmoet dan Dr. Sunny en je zult verrast zijn door de geweldige veranderingen in je leven. Zijn e-mailadres is drsunnydsolution1@gmail.com. Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348082943805. neem contact met hem op en hij zal op u reageren.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn wanneer je iets deelt van wat dit blogbericht bij je oproept.
Heb je een vraag naar aanleiding van een post? Stel hem gerust.

Populaire berichten