vrijdag 20 februari 2015

Jij bent bijzonder!

SpiegelRuimte, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo, Spiegelgedachte

















Soms ontvang je van die teksten die de moeite waard zijn om door te geven.
En dat is wat ik wil doen in de SpiegelGedachte van deze week.
Ik ontving het van één van mijn deelnemers van mijn Joyce-groepen.

Voor jou

Ben jij anders dan een ander?
Ja, natuurlijk, jij bent jij!
Speciaal door God geschapen.
Uit een eigen stukje klei.


Kijk gerust eens in de spiegel.
Naar het kunstwerk dat je bent.
Jouw gezicht, je lijf en leden.
Jouw karakter, jouw talent.


Zie je wel, je bent een wonder.
Niets aan jou is saai of grijs.
Wees jezelf en blijf bijzonder.
Zing gewoon je eigen wijs!


Hartelijke groeten vanuit de SpiegelRuimte,

Hillie Snoeijer
(Psycholoog en Relatiecounselor)

SpiegelRuimte - Praktijk voor Persoonlijke Groei en Relatieverbetering
Wier 8, 9953PK Baflo
Tel. 0595 - 422431
 
www.spiegelruimte.nl

Meer van me lezen?
Van maandag tot donderdag
schrijf ik dagelijks een bericht over geloven
op 
http://leefjegeloof.blogspot.nl/
Neem gerust even een kijkje!

Lees je deze SpiegelGedachte en ben je nog geen abonnee?
Abonneer
je dan nu gratis op de SpiegelGedachte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn wanneer je iets deelt van wat dit blogbericht bij je oproept.
Heb je een vraag naar aanleiding van een post? Stel hem gerust.

Populaire berichten