maandag 7 maart 2016

BOEKENTIP 2016-6

Boekentip bij SpiegelGedachte: Heb geen zelfmedelijden

Het geheim van echt gelukkig zijn (Joyce Meyer; € 22,90)

Ben je ontevreden omdat het leven niet aan je verwachtingen voldoet of omdat het gras van de buren je groener lijkt? Zoals iedereen wil je maar al te graag van het leven genieten, maar je weet niet precies hoe? In dit boek laat Joyce Meyer je zien hoe je dit kunt leren, en je het beste uit je leven kunt halen. Aan de hand van een aantal stappen zie je hoe je gewoon kunt beginnen waar je bent, en je door goede keuzes te maken en gebruik te maken van de middelen die je al hebt, een gelukkiger leven kunt krijgen.


Koop bij bol.com

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang. Bestel je boeken via mij door te klikken op onderstaande "Koop bij bol.com" button. Hartelijk dank daarvoor!




Hartelijke groeten vanuit de SpiegelRuimte,

Hillie Snoeijer
(Psycholoog en Relatiecounselor)

SpiegelRuimte - Praktijk voor Persoonlijke Groei en Relatieverbetering
Wier 8, 9953PK Baflo
Tel. 0595 - 422431

www.spiegelruimte.nl


Laat je inspireren door mijn blogs:

http://leefjegeloof.blogspot.nl/

http://doejedroom.blogspot.nl
http://spiegelgedachten.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn wanneer je iets deelt van wat dit blogbericht bij je oproept.
Heb je een vraag naar aanleiding van een post? Stel hem gerust.

Populaire berichten