donderdag 28 april 2016

Abonneer je nu op de SpiegelGedachte!

Wekelijks schrijf ik voor mijn praktijk SpiegelRuimte een SpiegelGedachte.
Voorbeelden ervan kun je vinden in het blogarchief.

Een SpiegelGedachte laat je in de spiegel te kijken.
Neem even een moment rust en reflecteer op jezelf. 
Doe je winst met de SpiegelGedachte. Haal er inspiratie en bemoediging uit.
Laat toepassing van de SpiegelGedachte je leven een beetje mooier te maken.
Mis nooit meer mijn nieuwste SpiegelGedachte. Meld je nu aan om de SpiegelGedachte wekelijks GRATIS in je eigen mailbox te ontvangen.


Ja, ik wil
elke vrijdagmorgen
GRATIS in mijn mailbox
de nieuwste SPIEGELGEDACHTE ontvangen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn wanneer je iets deelt van wat dit blogbericht bij je oproept.
Heb je een vraag naar aanleiding van een post? Stel hem gerust.

Populaire berichten