vrijdag 15 juli 2016

Wanneer je huwelijk je zwaar valt ...

Spiegelgedachten, Spiegelruimte, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo, relatietherapie












Het huwelijk is een prachtige relatie.
Je kunt er samen enorm van genieten.
Maar soms heb je ook zo'n dag of periode
dat je je huwelijk ervaart als zwaar.

Je trots kan je op die momenten behoorlijk in de weg zitten.
Je hebt misschien de neiging toe te geven aan verleidingen.
Je vindt het moeilijk om je boosheid los te laten.
Je denken en handelen vertonen egoïstische trekjes.
Je gaat zo gemakkelijk meer voor het mij dan voor het wij.

Vraag God of Hij je de wijsheid en kracht
wil geven om te kiezen voor liefde.
Heb de moed om je trots aan de kant te zetten.
Blijf je bewust kleden met vriendelijkheid en goedheid.
Zoek naar vrede, wees barmhartig en genadig.
Zet je egoïsme toch aan de kant.
Verzoen je liever met elkaar.

Dan kan de liefde in de relatie weer gaan stromen.
Dan kun je weer gaan ervaren,
hoe mooi het is om je leven te delen
met de man of vrouw met wie je bent getrouwd.
Ervaar weer hoe mooi het huwelijk kan zijn.

Hartelijke groeten vanuit de SpiegelRuimte,

Hillie Snoeijer
(Psycholoog en Relatiecounselor)

SpiegelRuimte - Praktijk voor Persoonlijke Groei en Relatieverbetering
Wier 8, 9953PK, Baflo
Tel. 0595 - 422431
www.spiegelruimte.nl


  Laat je inspireren door mijn blogs:
http://leefjegeloof.blogspot.nl/

http://doejedroom.blogspot.nl
http://spiegelgedachten.blogspot.nl/

----------------------------------------------------------------------------------------------
BOEKENTIP:
Houd me vast (Dr. Sue Johnson, € 15,00)
Voor een hechte(re) en veilige relatie. We zijn allemaal op zoek naar liefde, steun en verbondenheid. En soms zou een beetje hulp daar heel handig bij zijn. Die hulp komt van dr. Sue Johnson, ontwikkelaar van Emotionally Focused Couple Therapy. In het boek Houd me vast maakt Sue Johnson de lezer deelgenoot van haar baanbrekende en buitengewoon succesvolle programma voor het creëren van veilige en hechte relaties. Een boek dat toegankelijk is voor een breed publiek. Houd me vast is een bestseller voor stellen die aan hun relatie willen werken.

Koop bij bol.com

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com
-----------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn wanneer je iets deelt van wat dit blogbericht bij je oproept.
Heb je een vraag naar aanleiding van een post? Stel hem gerust.

Populaire berichten