vrijdag 6 mei 2016

Bemoedig elkaar

Spiegelgedachten, Spiegelruimte, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo, relatietherapie













Van tijd tot tijd hebben we allemaal bemoediging nodig.
Want soms valt het leven ons zwaar.
Komen er moeilijke dingen op onze weg.
Problemen die de energie uit ons wegzuigen.
Moeiten die ons uit onze balans halen.

Wat is het dan heerlijk,
om mensen om je heen te hebben
die je bemoedigen en stimuleren.
Die je helpen om staande te blijven.
Om door te gaan en niet op te geven.

Ik hoop dat jij zulke bemoedigers in je leven kent.
Maar bovenal dat jij ook zelf een bemoediger bent.
Jij kunt door God gebruikt worden om anderen te bemoedigen.
Wie kun jij vandaag bemoedigen?
Wie heeft jouw steun en aanmoediging hard nodig?
Bemoedig elkaar, want bemoediging hebben we allemaal nodig.
 -----------------------------------------------------------------------------------
Mis nooit de nieuwste SpiegelGedachte.
Meld je nu aan om de SpiegelGedachte
wekelijks GRATIS in je eigen mailbox te ontvangen.



Ja, ik wil
elke vrijdagmorgen
GRATIS in mijn mailbox
de nieuwste SPIEGELGEDACHTE ontvangen!


------------------------------------------------------------------------------------
Boekentip: Bemoedigen doet goed (Larry Crabb, € 11,95) 
We hebben allemaal bemoediging nodig. Daarom hebben we allemaal de pastorale taak om anderen te bemoedigen.

Echte bemoediging houdt meer in dan een complimentje of een schouderklopje. In dit boek wordt duidelijk hoe relaties minder oppervlakkig kunnen worden en werkelijk tegemoet kunnen komen aan de emotionele behoeften van de ander.


Koop bij bol.com

Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

-------------------------------------------------------------------------------------------
Heb je baat bij mijn SpiegelGedachten?
Overweeg dan eens een gift te geven.

Je kunt het overmaken op NL58 INGB 0751 7619 74 t.n.v. H.A. Snoeijer-Hoekstra.
Bedankt voor je financiƫle ondersteuning!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hartelijke groeten vanuit de SpiegelRuimte,

Hillie Snoeijer
(Psycholoog en Relatiecounselor)

SpiegelRuimte - Praktijk voor Persoonlijke Groei en Relatieverbetering
Wier 8, 9953PK Baflo
Tel. 0595 - 422431
www.spiegelruimte.nl 


 Laat je inspireren door mijn blogs:
http://leefjegeloof.blogspot.nl/

http://doejedroom.blogspot.nl
http://spiegelgedachten.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn wanneer je iets deelt van wat dit blogbericht bij je oproept.
Heb je een vraag naar aanleiding van een post? Stel hem gerust.

Populaire berichten